urof gerak

wiwid ! buda HOT mai singgah blogg aku , teruja nih ^_^ , folloe lha okay , jgn tngok2 jee :)

Followers

lep gerak2

Saturday 3 December 2011

dah lame ta jengok

eh blogg ! rendu same kau , tngok jam pkol bape skank ?
nape aku tak tido ? hahha , carik duet sikedd ,
tolong ayah aku nihh transfer data dea .
hihikk >.< !
hari ni busann gilerr kodd ,
tapii kann ,, petang tadi dapt ur jumpe abng ankad
aku ue , sape ? PANJANG gelarannyer , huu

segan gilerr kudd na jumpe ,
huhhuu , kuarge dea orangorang ukhuwah , so
aku kena paham n terime teguran dea ..

1 pemintaan dea yg payah aku na tunaikan ,
pakai tudung ! sorii to says ,,
aku susa siket na betudung sebab aku tak retii
aku takud aku pakai tudong nmpak mcem makcekmakcek laah bang !
im trying to be the best but i can't . im so sorry ...

apepon , aku rendu na renovete kau agii blogg !

No comments:

Post a Comment